יום שלישי, 20 בינואר 2015

עדכוני מפגש 12 - 20/1/2015

שלום להורים ולחברי הנבחרת,

פתחנו מפגש עמוס פעילות יצירה בכיבוד, שהביאה הפעם הילי. תודה לך, הילי!

בפסיטבל ה-Jr.FLL, הקרב ובא, יציגו הילדים את פעילות העונה שלהם, הקבוצה, המחקר והבנייה באמצעות פוסטר. במפגש היום התחלנו בהכנת הפוסטר בסיוע תומר מקבוצת ה-FRC של קציר.
הפוסטר יחולק לשלושה חלקים:

  • עלינו ועל הקבוצה
  • על המחקר שערכנו והממצאים שלמדנו
  • על המודל שתכננו ובנינו

ראינו באתר ה-Showcase דוגמאות של פוסטרים, שהכינו קבוצות שונות בעולם.
בוחנים פוסטרים של קבוצות שונות בעולם
כיוון שהמודל עוד בתחילת בנייתו, הילדים התחלקו לשני צוותים - צוות אחד עובד על חלק ה-"אנו והקבוצה" של הפוסטר, והצוות השני עובד על חלק ה-"מחקר". כמובן שכל חבר קבוצה עבד על שני הנושאים.

צוות "הקבוצה" קיבל כ-200 תמונות מתוך הפעילויות השונות שלנו, והכין מתוכם אלמנטים לשילוב בפוסטר.



צוות ה-"מחקר" קיבל את כל תוצרי המחקר, שהכנו במהלך העונה, והכין מתוכם אלמנטים לשילוב בפוסטר.



במהלך המפגש שמחנו לארח את מורן מהנהלת FIRST, האחראית על ליגת Jr.FLL בארץ. מורן שוחחה עם הילדים לקראת הפסטיבל ורמזה לנו מה הולך להיות בו... מה שבטוח, שיהיה ממש ממש כיף!

במפגש הבא נמשיך לעבוד על הפוסטר ועל המודל. גם במפגשים הבאים נא לא לשכוח להביא קלמרים, בדגש על טושים, דבק ומספרייםוכמובן בקבוק מים.

תודה לעינת, אמא של עופרי, שהביאה לנו ארגז לנשיאת המודל.

הודעות
לקראת עונת התחרויות יהיו מספר מפגשים מיוחדים. אנא שריינו כבר עתה את התאריכים. בנוסף נדרשים מתנדבים לחלק מן הפעילויות - זה הזמן לקחת חלק בפעילות!
פירוט על הפעילויות אפשר למצוא בעדכון מפגש 10 או דרכי.
  • פסטיבל ה-Jr.FLL שלנו יתקיים ביום שישי, ה-27/2/2015, משעות הבוקר עד הצהריים, באשכול הפיס ביהוד.
    הפסטיבל הוא על חשבון בי"ס. אני אעדכן את מדלן מראש.כל ההורים מוזמנים. מאוד מאוד מומלץ שלפחות הורה אחד של כל חבר נבחרת יגיע לפסטיבל. אפשר להביא אחים, סבים-סבתות ושאר מעודדים.פרטים נוספים בהמשך - עד אז שימו לב לשעון הספירה לאחור עד לפסטיבל, שעלה מימין למעלה...
  • הביקור בקבוצות ה-FLL וה-FRC, שתוכנן ל-22/1, נדחה עקב אי-זמינות של הקבוצות המארחות. הביקור יתקיים ביום שני, ה-2/2/20145, בשעה 16:00נדרש הורה מלווה בנוסף אליי כדי לקיים את הביקור - המועד כבר קרוב!יש להביא את הילדים עד 16:00 לאשכול הפיס של קציר, בשכונת קרית רבין.לאחר הביקור נמשיך יחד לביה"ס למפגש קבוצה, שיסתיים ב-19:00. נא לאשר באימייל חוזר את הגעת הילדים במועד זה לביקור ולפעילות שאחריו.
  • מפגש משולב הורים-ילדים - אחת מהפעילויות לקראת הפסטיבל תהיה עם הורים, כחלק מאימון הקבוצה לקראת ההצגה בפסטיבל. ייקבע בהמשך.
  • ביקור בתחרות FLL - המועד כבר קרוב! נדרשים שני הורים מתנדבים שיקחו את הקבוצה לביקור בן כשעתיים בתחרות מייד לאחר סיום ביה"ס, באחד משני התאריכים הבאים: יום א', 1/2/2015 תחרות איזורית רחובות, או יום ה', 5/2/2015, תחרות איזורית נס ציונה.
  • ביקור בתחרות הרובוטיקה הארצית - נדרשים שני הורים מתנדבים שיקחו את הקבוצה לביקור בן כשעתיים בתחרות מייד לאחר סיום ביה"ס, באחד משני התאריכים הבאים: יום ד', 11/3/2015 (מקצי מוקדמות) או יום ה', 12/3/2015 (מקצי מוקדמות ומקצי הגמר).

עד כאן להפעם,
אופיר גלזר
מאמן הנבחרת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה